tirsdag 17. juli 2012

Seksårsdag!

Mitt lille hjerte, 6 år i dag
Nå har jeg blogget i nærmere 9 år, og for de som fulgte KnitgirlinNorway blogget jeg mye i tiden jeg ventet på Hjertejenta mi. Tiden flyr fort og i dag er hun altså 6 år gammel. Store lille minstejenta mi!

Bursdagsbarnet med egenlagd krans av syrin og fri for flere melketenner

Hvis du lurer på hva hun ønsker seg i gave så er det rosa prompepute,gul og orange neglelakk og egen iPhone!
Det blir nok ikke egen telefon enda lille venn, men andre fine gaver skal du få!

3 kommentarer:

Fríða sa...

til lykke med hende Malin, hvor er hun dog bare en fin lille pige. jeg kan godt huske da hun blev födt, kun nogle få uger för mit förste barnebarn.
kh.fra Island
Frida

Rubia sa...

Gratulerer med dagen!

Elisabeth sa...

Gratulerer på etterskudd! Tenk at hun er blitt så stor allerede :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...